چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
کد خبر: 1192752
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
آیت الله فقیهی

حوزه/ آیت الله فقیهی تصریح کرد: هتاکی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس دو شخصیت محبوب قلوب مسلمانان جهان؛ رهبری معظم انقلاب و آیت الله العظمی سیستانی، برگ سیاه دیگری در تاریخ جعلی رژیم جنایتکار صهیونیستی است که نفرت مسلمانان جهان از این غده سرطانی را صد چندان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای ارتحال فرزند آیت الله محمودی گلپایگانی و متعلقه حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید مهدی گلپایگانی را تسلیت گفت و همچنین هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس مقام معظم رهبری و آیت الله العظمی سیستانی را محکوم نمود.

پیام تسلیت به‌مناسبت ارتحال فرزند آیت الله محمودی گلپایگانی:

بسمه تعالی

حضرت آیت الله جناب مستطاب آقای حاج سید مرتضی محمودی گلپایگانی دامت برکاته

خبر ارتحال آیت‌الله زاده مکرّم و معزّز، عمدة الأخیار مرحوم آقای دکتر سید احمد محمودی موجب تاثر و اندوه گردید؛ انا لله وانا الیه راجعون.
اینجانب این مصیبت را به حضرتعالی، آقازادگان معزّز به‌ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سیدمحسن محمودی دامت توفیقاته و سایر بازماندگان آن مرحوم، تسلیت عرض می‌کنم؛ رحمت و رضوان الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای جنابعالی و بازماندگان محترم از پروردگار متعال مسئلت دارم.

محسن فقیهی
۹ ربیع الثانی ۱۴۴۶

* بیانیه محکومیت هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئوا نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبَی اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

هتاکی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس دو شخصیت محبوب قلوب مسلمانان جهان و دو مرجع عالیقدر؛ رهبری معظم انقلاب و آیت الله العظمی سیستانی سلمهما الله تعالی، برگ سیاه دیگری در تاریخ جعلی رژیم جنایتکار صهیونیستی است که نفرت مسلمانان جهان از این غده سرطانی را صد چندان کرد.

بی‌شک با این کار، محبوبیت این دو شخصیت عالیقدر و بزرگ، روزبه روز در قلوب اهل ایمان و آزادگان جهان بیشتر خواهد شد و به زودی همگان، شاهد محو این محور شرارت و جنایت از عالم خواهیم بود.

اینجانب این جسارت و هتاکی به ساحت مقدس ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت شیعه را محکوم می‌نمایم و زوال و نابودی زودهنگام رژیم غاصب اسرائیل، این ولد نامشروع آمریکا را از خداوند متعال مسئلت دارم و برای پیروزی روزافزون جبهه عزیز و قوی مقاومت دعا می‌کنم؛ و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

محسن فقیهی
۹ ربیع الثانی ۱۴۴۶

*پیام تسلیت در پی ارتحال متعلقه حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید مهدی گلپایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

بیوت معظّم و مکرّم آیت الله العظمی گلپایگانی و آیت الله العظمی بروجردی اعلی الله مقامهما

السلام علیکم و رحمة الله
خبر ارتحال بانوی مؤمنه و پرهیزکار، صالحه متهجّده، فاضله ولایتمدار، مرحومه حاجیه خانم احمدی طباطبائی رضوان‌الله تعالی علیها موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

آن فقیده سعیده که به تقوا و پرهیزکاری و حُسن اخلاق و حلم و صبوری در میان خاندان شهرت داشت و از بیت شرافت و فضیلت و علم بود، عمر با برکت خود را در خدمت به مرجعیت شیعه سپری کرد و برگ زرّینی در نامه اعمال خویش به ثبت رساند.

اینجانب این مصیبت را به بیوت معزّز و مکرّم آیت الله العظمی حاج سیدمحمدرضا گلپایگانی و آیت الله العظمی بروجردی أعلی الله مقامهما الشریف تسلیت عرض می‌نمایم؛ از خداوند متعال و کریم، حشر آن بانوی مؤمنه و بزرگوار با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام‌ الله علیها و صبر و اجر برای بازماندگان معزّز مخصوصاً فرزندان ارجمند و دانشمند آن مرحومه مسئلت دارم؛ رضوان‌الله تعالی علیها و حشرها مع محمد و آله الطاهرین صلوات الله علیهم اجمعین.

محسن فقیهی
۱۰ ربیع الثانی ۱۴۴۶
۲۳ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha